8 december 2014

Aktiv helg!

Haft en riktigt bra träningshelg. Lördagen fick bli duktigt planerande eftersom mannen var iväg på annat. Det fick bli löpning med vagn som innehåller 20 kg tung tjej och en hund i ena handen. En tung löprunda på 7 km. Nog känns det att man skjuter något framför sig, för pulsen stiger vill jag lova. Men det var så skönt att få det avklarat, svettas, få luft och få ut alla i naturen.


Söndagen startade på allra bästa sätt. Lång frukost och tända ljus. Drog till gymmet vid 10 snåret. Körde armar, mage och ben. Lite av varje. Så skönt att köra järnet och knappt något folk. 60 minuters träning varav 10 min pw på bandet med 6% lutning och 10 minuter stretch. Blev riktigt förvånad hur jag har lagt på min armmuskler och nackmuskler när jag kollade mig i spegeln. Känns riktigt bra, nu har jag visserligen kört mycket styrka dom senaste veckorna och regelbundet. Roligt!!


1 kommentar:

Linnéa sa...

Wow du ser grym ut!! Nästan så jag blir rädd. ;)