8 april 2014

Pust!

Tack finingar för ert stöd!
Jag hade rätt delvis.
En bäckenrotation har gjort så nerver klämts vilket gett domningar/växtvärk känningar i vad och fot. Inte konstigt att jag har ont i rumpa/lår/sida~undersida knä. Vet ej när det hänt egentligen. Har jag halkat, trampat snett, vridit mig.....ingen aning...
sjukgymnasten böjde, mätte och knak och brak. Det smällde till i höften. Där satt den.
Nu blir det volaren i några dagar för inflammation. Just nu känns det märkligt i kroppen, det maler och maler, men inte så konstigt, nu får kroppen jobba på igen...på det viset den ska.
Han berättade även att jag är plattfot vilket resulterar till att mina knän skjuts in och det blir fel roation när jag rör mig. Nu ska jag skaffa inlägg formade efter mina fötter så jag kommer upp rätt med fotvalvet.
Alltså det är inte bara inte. Är så glad att jag gick dit. Känns så tryggt när han själv är långdistansare och behandlar idrottsmänniskor. Känns mycket pålitligt och tryggt.
Återbesök om en vecka.
 
Han rekommenderade även massage ibland, jag måste nog det. Känns viktigt.
Alltså är det inte alltid skorna tex som är orsaken..detta var längre upp, längre in...
 
 

1 kommentar:

Linnéa sa...

Ja tänk om man kollade sig och unnade sig tex massage så ofta som man borde! Jag är sjukt kass på det.