9 april 2014

Tänk på dig själv~VÅGA!

Hur fasen känner jag mig idag..
Märklig känsla efter behandlingen igår, som muskelvärk/växtvärk fast på andra ställen.
Jag har vart duktig idag och inte lyft något tungt på jobbet.
Tänka på mig själv...så det så!
Man har igen det, eller hur?
Låter vansinnigt präktig nu, men jag har faktiskt genom träningen börja känna efter och tänka på mig, det är min kropp...ingen jävel tackar mig för att jag inte bryr mig om mig...
visst är det så?
Jag tror att man genom motion och får bättre kondition, får bättre självförtroende, blir starkare psykiskt. Självförtroende är sjukt viktigt för att våga.
Att våga är att övervinna rädsla.
Har man övervunnit sin rädsla kan man räta på ryggen och klappa sig på axeln...BRA!!!
 
~35 min promenix och trx fick det bli idag då kroppen inte är riktigt i form~
 

1 kommentar:

Charlotta Sofia springer o trimmar sa...

Jag tror som du! Det finns en stark koppling mellan träningen, att känna sin kropp och självkänslan.