7 april 2014

Ta beslut!

Nu var jag tvungen. Att lyssna på kroppen. Den utsätts för oändligt mycket jobb..inte bara gällande själva träningen utan på arbetet, stallet, vardagen helt enkelt.
Jag fick grotesk träningsvärk i smalbenen, benhinnorna efter bakträningen för drygt 2 veckor sen. Det gick över någorlunda och änså har det legat något att grott...typ som ischias.. från rumpa ner till fot. Dunkande smått baksida knä, malande i vad och växtvärk känningar i ben. Kan det vara en nerv i kläm..hmmm..
När jag tog 5 km skogslöpning i lunkade takt igår så kändes inget...skummit..
Men i eftermiddag ringde sjukgymnast som är inriktad på sportskador och har en tid imorgon eftermiddag! TUR!
Jag tog den givetvis. Det ska bli skönt och nervöst må jag säga. Nu ska dom som kan får titta på mig. Kanske är det bara något i kläm som jag hoppas.
Måste har vart super nervös inatt. Vaknade inatt helt genomsvettig, blöta lakan och kallsvettig...
 
*håll tummarna för mig imorgon*
 
 
 
 

4 kommentarer:

Helena Nimbratt sa...

Nämen vad sjutton. Löparskadorna härjar som en löpeld. Klart jag håller tummarna och vad fint att du fick en tid så raskt.

Charlotta Sofia springer o trimmar sa...

Håller så klart tummetottisarna för att det är något lättfixat!

LinaTriathlet sa...

Håller tummarna!! Hoppas det går bra!!

Linnéa sa...

Åh hoppas verkligen att allt ser bra ut!!