5 januari 2014

Svar på två!

Jag har fått två frågor som jag tänkte svara på:
 
* Bananomlett Helena är så gott och enkelt. Vispa ihop (1 port) 2 ägg och en banan. Stek i kokosolja eller smör. Så gott och så mättande.
 
* Malin undrar hur jag kan hålla mig så skadefri..
Ja, peppar peppar ta i trä så har jag klarat mig från löparknä och andra skador. Jag tror på styrka, att träna mycket ben. Min egna uppfattning...jag kör bodypump 1-2 ggr/vecka. Tycker det är toppen iallafall för mig. Jag får mig en genomkörare och är bevakad. Jag använder mig av den funktionella avdelningen på gymmet. Boxjump, skivstång, bulgarienbag, kettlebell och min egna kropp. Försöker springa på grusvägar och i skogen så mycket jag kan. Jag har x-fitpassen att tacka mycket.
 
~Invigde nya kläderna från Kari Traa på bodypumpen idag. Skönt med en genomkörare~
 

Inga kommentarer: