4 januari 2014

När tanken blir TOPP!

Tanken var löpning, lugn löpning 6 min/km med en distans på 10 km.
Det flöt på så bra, benen spann och jag "kurrade" och njöt av lättheten.
10 km med en minuttid på 5:38 min/km. Nöjd!!!
Skönt när man planerar att det går lättare...för många fall för mig, så har jag spikat något i huvudet och sen går det segare än planerat.
Hur är det för er???
~
Dagens lunch fick bestå utav bananomelett. Till det invigde jag Rawtella...här snackar jag grrrr...fan va gott!!!
Vem fasen behöver äta riktig Nutella med massa onödigt socker???
Som Rawtella skriver på sin hemsida: Rawtella är kort och gott ätbar konst på burk!
~
Imorgon tänkte jag sätta mig och börja skriva på min Årskrönika för 2013.
Jag brukar vara i god tid med den, men nu har jobb, jul och allt kommit emellan.
Håll ut! Den kommer.
 
Ha en fortsatt skön lördag.
~KRAM~

3 kommentarer:

Charlotta Sofia springer o trimmar sa...

Min planering blir nästan alltid så tycker jag. Bestämmer jag snabbrunda är jag seg och tung, bestämmer jag att det ska bli lugn runda känner jag mej pigg och lätt. Fast det gör inte så mycket. Jag går nog mest på känslan i slutändan i alla fall
:-)

Det där rawtella lät ju urgott. Måste se om jag kan hitta och testa!

Anonym sa...

Lina! Jag vill också kunna löpa så lätt som du. Hur gör du för att hålla dig skadefri? Eller har du, liksom jag, brottats med löparknän..? Hälsn. Malin

Helena Nimbratt sa...

Bra jobbat! Härligt när det går så lätt. Men bananolmelett ...??? Hehe ... det låter spännande!