5 november 2013

~Snabbgymma & Beskhet~

Tack för alla synpunkter på förra inlägget, kram på er!
Tisdagen har gått i full fräs..hinner mycket när man slutar efter lunch.
Tog lillan med mig till gymmet, kort..ja verkligen ett kort och intensivt pass..40 min....
(rastlös liten trots Ipad...)..hmmmm...
 
* 5 min cross
* 10 min rodd
* 1 km skierg
* En himla massa boxjump
* 50 squats med bulgarianbag på axlar
* 50 knäböj med bulgrianbag på axlar (25 på varje ben)
* 25 kettlebell deadlift 12 kg
* 25 kettlebell swing 16 kg
* 25 armhävningar på tå
* 1 min planka på tå med liten på ryggen
* 1 min dynamisk planka
* Stretch
 
Nöjd!
 
 
 
Stallmys och motion av hästen...tur man har liten hjälpréda..hihi!
Shoppade hem lite frukt innan jag körde från jobbet och mojsade ner dom i centrifugen och det blev en mycket beskt. Förmodlingen är det granatäpplena som är beska..men hur som. Denna juice innehåller galet nyttiga grejer så det är bara och dricka..bar å drick!
 
Beska Juicen
 
* Havtorn
* Morötter
* Granatäpplen
* Clementiner
* Ingefära
* Lime
* En skvätt vatten
 
 
 
 

Inga kommentarer: