17 april 2013

Gääääääsp....

Asså 3 dåliga nätter resulterar till trött huvud och seg kropp...lite av ett skräp senario enligt mig för mig...typ själv.
Långlopp om typ 1½ vecka. Jag ska inte löpa låååångt innan, det får bli några mindre kortisar och köra x~fit på pass som vanligt.
Inga konstigheter och inga krussiduller punkt!
Idag blev det ca 6 km löp i joggtempo med vagn. Nödlösning. Måste ut.
Njuta och rensa tankar...tänka.
Jag gör det bäst så. Ute någon annanstans med musik i lurar och fart i benen.
~
Kolla in VÅRRUS utmaningen, vilka springare...wow wow wow!
Denna och nästa vecka kommer jag hålla igen lite på löpning som jag skrev innan, men jag är så stolt över mig själv att jag presterat som jag gjort!
 

~1 vagn, 1 barn, 1 hund och 1 seg mamma~
 

~Jag och min gröt...haha, lyxade till det idag, färska jordgubbar och blåbär...yummie!!!~

 
 
 

2 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Jag lyxade också idag med färska blåbär och hallon, mums!

Unknown sa...

Du är också grym, fina Lina!