5 juli 2014

Svettigt!!


Värmen verkar vara här för att stanna sa någon..
Jo, varmt så in i baljan har det varit idag.
Löpturen i skogen på 8 km kändes vill jag lova. Efter varannan kilometer stannade jag 5 sekunder och sen på det igen. Få ner pulsen lite och sen upp igen. Pumpen fick jobba men det kändes ändå bra i denna värme.
Ytterligare 2 veckor semester står ytterligare framför våra fötter och det tackar jag för.
Jag är verkligen INTE redo att gå tillbaka till jobbet redan...nixpix...jag behöver vara därifrån lite längre.
Barnfri denna helgen, en stor bonus, middag inne i stan ikväll, mumms med angusburgare och stora pommes...
Lämnade mannen för öl med grabbarna och jag är hemma snäll sambo som jag är standby att hämta hem min fina!
 
 
 

1 kommentar:

Rund är också en form! sa...

Verkligen varmt....!!
Jag jobbar dock en vecka till. Men snart så...
Och så har jag lite kvar när alla andra börjar jobba igen. ;-)

Kram M