30 maj 2014

~kolla inte i backspegeln~


Nu skulle jag egentligen suttit på tåget upp till Stockholm för att springa. Men det känns så bra att jag inte gör det, men ändå lite ledsamt. Jag vet nu att min höft hade ogillat 42 km på asfalt och det är inte menat att jag skulle utsätta mig för det.
Idag blir det annat på schemat eftersom jag är ledig och jag ska försöka ta mig till utegymmet och köra något x~fit inspirerat pass med sambon. Är sjukt sugen på armgång, jag älskar det!!!
För ett år sedan var vi hemma i Dalarna och laddade för Nya Långa Lugnet, 61 km mountainbike upp i skogen i Falun. Fy fan va jobbigt och fy fan va roligt!
Det värsta i tankarna är ju att varför anmälde jag mig till maran in first Place när vi hellre hade kunnat köra hem och cyklat...båda två!!!
Jävla misstag!
Det loppet var så härligt med blandade stigar...öööhhh stigar?!
Några vurpor och kedjehopp...i skogen kan man göra mycket roligt och häftiga saker.
 
 
 

Inga kommentarer: