23 februari 2014

*Strong Feeling*

Stark!!
Ja, jag kände mig verkligen STRONG när jag körde bodypump på gymmet idag.
Efter en dag med städning, dåligt med mat och lite friskluft..mmm det var lite mycket att göra idag....ni vet en såndär "måste göra" söndag för att underlätta vardagen from måndag.
Hursom..jag började med 20 minuter på crossen innan jag gick in i salen för pass.
Andra låten är ju ben..det tyngsta benpasset. Jag tänkte, nej nu jävlar!
Lassade på, fick knappt upp stången, men det gick.
32,5 kg inkl stängen körde jag hela låten med squats och jag lovar..jag gjorde djupa!
Sen när vi körde axlar på låda, blev det 17,5 kg, men plockade av efter halva låten.
När en manlig deltagare kommer fram och ger beröm över hur stark jag är och ger hive fivar blir man glad och peppad!
Det är det jag gillar med mitt gym, alla hejar på varann och tränarna lägger märke till våra namn samt hur vi utvecklas, det kallar jag proffs!
Love It!
 
 

2 kommentarer:

Linnéa sa...

Grymt!!

Anonym sa...

Grymt jobbat, Lina!