2 februari 2014

~Lycklig Av Svett~

Ett par dagar tunt bloggande.
Nu känns det bättre. Varför..jo, jag tog en promenad igår, så skönt, dock med broddarna på.
Och idag efter frukosten packade jag gymväskan och körde för att träna mage och armar.
* 10 min cross nivå 11-12
* 30 min stakning på skierg, dvs 5 km
* Massa mage och armar med medicinbollar, gummiband. Armhävningar och kettlebells.
 
60 min intesiv träning utan knepiga knäövningar för det får jag inte förrens på tisdag.
Men då blir det att ta det lilla lugna i början.
Visst känns det i hela kroppen att jag inte jobbat med kroppen på 2½ vecka.
Men fy fasen va skönt det känns att vara igång, lyckoendorfiner, glädje och skratt!
Man blir så mycket gladare av träning, fysisk aktivitet.
 
 
 
~Till mellon igår blev det bananpannkaka med blåbärsgrädde och rawtella.
En solskenssmoothie till det...(recept nedan)..~

Mumma Kardemumma

* 3 apelsiner
* Kardemumma
* Soyadryck, osötat

Mixa ihop. Häll gärna i några isbitar innan servering.
 

1 kommentar:

Unknown sa...

Snygging!! Lycklig snygging!