30 oktober 2013

~Svar På Tal~

Onsdag~en riktig favoritdag.
Ska fattamig kort idag.
Det blev 4 km löpning när mannen äntligen kom ikväll. Det räckte gott. Huvudsaken att jag rörde på kroppen. Angående min reflexjacka, om den andas som
 Strong Day~Annika undrade, så njaaaee...inte det bästa, men jag syns!
Vilket är sjukt viktigt i den svarta hösten.
 
~Tur man syns...och är det onsdag så är det..~
~
 
Innan detta loppet Österlen Marathon som jag ska springa på lördag, dock halvmarathon.
Linnéa undrar hur jag laddar kostmässigt. inför detta äter jag som vanligt. Igår och idag köttgryta md mathavre och bönor. Imorgon och på fredag kycklingfilé i lergryta med kokt broccoli och sallad.
Hade jag nu laddat rejält som när jag sprang Sydkutmaran i våras och Lidingöloppet 30 km så laddade jag i 6 månader...veckan innan då kör jag på min pastagratäng med nötfärs av mycket bra kvalitet så proteinet är högt och pasta av dinkel...min kladdkaka dagen innan.
Men loppet på lördag ser jag bara som en rolig grej och kör mitt "vanliga" kostliv.
I januari är det dax att ladda inför Stockholm Marathon.
 
~Kvällens: egen juice på clementiner, ingefära, morötter, havtorn och lime.
Dinkelkaka med smör och hjortstek..~
~
 
När jag kom hem idag hade jag ett paket att hämta ut.
Ett förkylningskit från fantastiska ColdZyme.
Mirakelsprayen. Tusen tusen tack!!! Lovar att spraya direkt det första kilet kommer!!
Blev så himla glad.
Igår kom Glossybox, skriver om den en annan dag. En underbar box dena månad.
 
 
 
 

1 kommentar:

Anonym sa...

Menar du att du laddade med rätt mat i 6 månader innan ett lopp? Jesus... sån disiplin lär jag aldrig få! Reflexjackan har jag kikat på. Men så var jag på Sportamore´s utförsäljning och då hittade jag en vändbar reflexväst. Den andas nog inte heller men det kändes smidig att springa i ändå.