27 augusti 2013

VAM (vård av mamma)..

Är man nojjig så är man.
Idag stannade jag hemma från jobbet...dunk dunk i huvudet.
Tog mig knappt ur sängen.
Ringde faktiskt farbror doktor, fick undersökning och migräntabletter utskriva om att det händer igen.
Känns bra. Bra blodtryck och hjärta. Duktig flicka på nervtesterna (eller va det nu heter).
Sen har det vart vila och vila idag.
Jag frågade om det var farligt att träna med huvudvärken och det var det inte. Så jag åkte på x~fit nu ikväll. Så skön känsla. Knoppen behövde det.
~
I ugnen har jag pumpa & nässelbullar...mmmm får se om sambon äter dom ;-)
Recept imorrn!
~

~Nässlor i all ära~

 
~Knäckemackor med makrill och yoghurt med frön och nötter blev kvällsmat~
 
~Ja, det kändes så skönt, speciellt för huvudet~
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser fram emot recept för det såg galet gott ut. Hoppas att du blir av med huvudvärken nu. Var snäll mot skallen!

Anonym sa...

Bra att du kollar upp och får tabletter. Var finns den där träningsbanan? Ser såååå lockande ut!