27 augusti 2013

Inte den roligaste nu...

TACK finisar!!!
Jag mår ok. Mått bra tills jag kom in till stan och satt mig hos frissan..jahapp...
Stimmigt och högt ljud av surr..
Vila och mys med resten av familjen när jag kom hem.
Myspys rida hästen...inget skumpande. Och mys med hud och katter..
Just nu känner jag mig inte speciellt rolig...sorry..
Jävla skit att må dåligt...gör det så sällan att jag tycker detta är ett stort världsproblem...lixåm..
Har massa ideér på recept jag vill testa och dela. Jag vill springa och träna styrka.
Idag hoppas jag verkligen att jag kan gå på x~fit och att jag mår bättre...
Hoppas ni har överseénde med denna tråkblogg som det är nu...
 
~KRAM~
 
 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ta det lugnt. Migrän slår ju ut den starkaste!

Kram

LinaTriathlet sa...

Hoppas du mår bättre nu! Massa energi och krya till dig!