24 augusti 2013

Smultronställe Tips!

Min lördag:
 
Vaknade med huvudvärk from hell!!!
En uppiggande uteritt med bästa hästen hjälpte.
Luft och helt tyyyyyst i skogen kl 9 på morgonen.
*älska´t*
 
 
Varit duktig att planerat pelargonerna som var ute till inneblommor.
Få se om dom överlever...hmmmff...
Tvätta och fixa.
Ta tösen med mig på shopping. EKO~shopping.
Självplock av majs, palsternackor och solrosor. Mysigt!
På vägen hem plockade vi äpplen i skogen...vildäpplen..
 
 
Nej men en runda med hunden. Tänkte promenad då huvudet dunkar och hela känns bara, ja ni vet "lite knasig, spökar något"...
Men det blev faktiskt en mycket mycket lugn jogg.
7 km i 6:14 tempo...
Kom iallafall ut.
Sen iväg och hämta mat, kinawok..saknade dock grönsakerna...hmmmff..
 
 
På måndag är det slut på sambons semester och han får med börja jobba.
Vilket jag tycker är rätt skönt.
Nu vill jag inte fika mer, nu vill jag äta vettigt igen.
Även på måndag börjar upptaggningen inför Lidingö. Nu jävlar är det hard work som gäller för att tagga mig och min hjärna....
 
~
 
Jag måste verkligen tipsa om en underbar butik/café om ni har vägarna förbi Askersund.
Där ligger nämnligen Venus Choklad.
Jag hade såååå svårt att välja vilka praliner jag skulle köpa, det blev dock lite av varje.
Favoriten var chili heart, krämigt innehåll med riktigt sting av chili.
Sen hamnade den chokladbönor i korgen också. Dom har vi inte testat ännu.
 
 
 

1 kommentar:

Anonym sa...

Ridning OCH löpning? Perfekt dag!! :-D
Kram M