23 augusti 2013

~Hälsoshopping~

Nu i förkylningstider är det bra att ladda förrådet med bra grejjer...iallafall för mig.
Vill tipsa om att Vitaminvaruhuset har 15% rabatt på hela din order tom 25 augusti.
Ange koden SENSOMMAR i kassan.
Igår klickade jag hem detta:
 
~Probifrisk är nytt för mig men Coldzyme har räddat mig från två förkylningar detta året, sen den braiga linfröoljan att ha på gröten Pukkas te har jag dock aldrig testat. Det blir bra med detox te på måndag när jag kör vardag igen~

~Smaskigheter fick också hänga med i varukorgen~
 
~
 
Nu blir det mörkt tidigt..
Efter uteritten i skogen med hästen så hann jag ut med hunden på en rastrunda i löparpjucksen. Kort men effektiv. Bättre än inget!!!
Klockan var 20:30 när jag drog iväg. Reflexvästen på och sköna Laleh i öronen. Låtar som man kan sjunga till, tralla till och känns mjukt.
 
 
 
~
 
Ha en underbar fredagskväll!!!

Inga kommentarer: