8 maj 2013

Ostar & Tankar

Arbetsdagen avslutades med vin och ostutbildning. Lite info gällande olik ostar och dess tilltugg.
Jätteskoj och trevligt!
Härliga kollegor och mycket skratt. Bra föreläsare som är A och O.
Inte kunde jag ana att JAG skulle tycka om ostar som luktar fotsula och fis!!!
Hey!
Är jag vuxen nu eller?
Jag vill ju inte va så vuxen..haha.
~Dagens mellanmål ( ett av mina fem mål..)... sallad från vår salladsbar och färska hallon. Såklart så köpte jag nya Runners World
som jag läste när jag satt ute en stund mellan regnskurarna~
 
Men hur som helst så kände jag att 12 timmar på jobbet och lite vin i kroppen var jag bara tvungen ut...ut i luften..en löprunda på 4,5 km satt gott innan soffan och det efterlängtade kaffet, dock klockan 21:00...men what ever lixåm.
~Njutning. För mig finns alltid minst 20 minuter/dygn att träna.
Det gäller bara att prioritera rätt...~

Fetting träningsvärk efter x~fiten igår..jösses, det gö ont i mina armar haha och ömmar i skuldror och lår.
Härligt är det rätta ordet för mig!
Det finns ett uttryck som tränaren på gymmet brukar säga när vi tränar x~fit är att när vi kör det så är det
DOM INRE MUSKLERNA VI GER EN MATCH OCH TRÄNAR.
Jag älskar detta uttryck..för jag är verkligen inte någon som satsar på beach..öööhh 2013....
HEEEEY!
JAG SATSAR PÅ ETT SUNT LIV OCH ATT FÖRSÖKA HA EN AKTIV LIVSTIL SOM GÖR MIG STARK OCH GER MIG ENERGI.
Som jag skrivit tidigare så vill jag forma till magen...men..det är pga av dåligt ihopsytt ärr som gör att skinnet hänger och vill gärna kunna bära låga hipsters igen utan att kännas jävligt obehagligt...punkt.

Nu ska jag ta och natta mig. Ledig imorgon. LOVE IT!
Ha det så fint!

Ps. träningsglädje har kommit med en ny podcast som jag tänkte lyssna på imorgon, gr det du också.ds

~KRAM~
 

Inga kommentarer: