7 maj 2013

*Det Bränner En Aning*

Hey You!
 
Hur har ni det idag...många är trötta...har iallafall läst några bloggisar och ite trött folk här och var...jag med..
Kan det vara att det helt plötsligt blivit varmt?
Sen sov iallafall jag dåligt inatt pga att sambon var iväg och jag blir nog extra nojjig och vaknar av fjantsaker som att det droppar från duschmunstycket eller att det blåser på plåten på taket..
Men men. Nu är karla karln hemma.
*SKÖNT*
Att sluta 13 på tisdagar...jag bara LÖÖÖÖÖV IT!
Underbart väder.
Lunch och kaffe på altanen med liten tös, hund och 2 katter.
Pass på hästen i endast kortärmad topp...galet..jävla underbart!
~dagens lunch, kycklingfilé med massa sallad, keso och vitlökssås~
 
 
Sen så är det tisdag och mit favoritpass på gymmet: x~fit!!!!!!!
Tokjobbigt, tokroligt och jag kan nu erkänna att jag knappt kan skriva. Mina muskler bränner nått så in i h*lvete..rent ut sagt. 2½ timme sedan vi avslutade. Det är detta jag älskar. Högintensivt brännande pass på max 30 minuter och jag har tränat hela kroppen med råstyrka...på utegymmet.
*GRYMT*
Imorgon uteblir all träning...efter jobbet ost& vinprovning. Härligt!
Och sen har jag hört att vi får finbesök på jobbet också..spännande. :-)
En trevlig överraskning var att
Smartson skickat Resorb Sport till mig, som kom idag. Jag är Testpilot och nu ska det testas. Skoj!
 

2 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Skönt och sluta tidigt, jag slutade kl 14, härligt i detta vackra väder :)

Anna sa...

Vilken underbar dag! Ska bli intressant att läsa vad du tycker om resorben :D Kram