2 mars 2013

~Välkommen Mars~

Now we run the iron beauties!!!
Ny månad, våren är på väg.
Nu ser vi till att vara/bli friska. Nu laddar vi.
Jag ska ladda. Jag ska bli piggare än piggast. Jag har nice lopp inplanerat *blink*.
Nu peppar vi varann.
JAAAA!!!
 
 
Mannen i huset är äntligen på väg hem från 14 dagars jobbresa.
Så skönt!
Därför inget bloggande igår, hade lite och fixa. Han fyllde år i dagarna så jag
fixade ihop något skoj! ;-)
Imorgon ska jag sno ihop en tårta tänkte jag, en ONYTTIG sådan...såklart!
Är man hemma och inte orkar laga mat. Eller man har brått.
Igår var en sån dag då jag inte orkade laga något avancerat till mig och tösen.
Stekte på en hamburgerbiff 100% nötfärs i rapsolja.
Slängde ner lite grönsaker jag hade hemma om champinjoner, körsbärstomater,
zucchini, pressad vitlök och kryddor.
Serverade med keso.
Soo simple!
 
 

1 kommentar:

Unknown sa...

Håll er friska nu, fina Lina! Håller tummarna.