20 februari 2013

~Raw Chocolate Love~

Sjukt mycket på jobbet idag. Ensam i köket med fix av smörgåstårta, salladsbuffé, mackor, plocka varor m.m och charkupplärning på det, men det fixade jag inte idag, jag är stresstålig, men paniken att inte hinna med alla punkter blev lite to big!
Så jag ska charkuppläras nästa vecka...puuuhhhh..som ny på ett ställe och vara själv efter 1½ v med saker och ting som man har sååådääär koll på kan vara lite latjolajban...typ..
Det var så kul, min andra halva ringde hem till mig nu ikväll och sa:
Älskling, glöm inte, det är onsdag...din dag..
Hahaha!!
JA!
Och jag struntar i skyren, tar den imorrn..hehe..
Jag mixade ihop en raw food chokladmousse istället, en käreksdessert passar ju ypperligt:-)
 
Raw Chocolate Love
( 1 glas )
 
* 1 mogen avokado
* 1 liten banan
* ½ msk raw agavesirap
* 1½ msk superfoodmix chocolate love från Reneé Voltaire
 
Mixa allt ordentligt.
Rör sedan försiktigt ner bitar av färska jordgubbar.
 
 
 

3 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

åh den där chokladmoussen låter ljuvligt god!

Sanna sa...

Yummie! Älskar hennes produkter men har inte hunnit testa dessa än. Kul, det ska införskaffas!

Anna sa...

mums, låter fantastiskt gott!