20 februari 2013

L.I.T.E.N..L.Ö.R.D.A.G

ONSDAG!!
Fatta, det är min "lillördag" idag!
Ni som följt mig här ve hur helig denna kväll är för mig, en lyxdag mitt i veckan, tjoooohooo...
Ikväll blir det Sveriges Mästerkock och mys i soffan. Mysigt tilltugg blir skyr vanij med jordnötssmör och färska jordgubbar. :-)
Efter ett CX-pass såklart!
 
Gjorde en beställning hos Reneé Voltaire på hjärtedagen då hon hade 20% rabatt och det blev fri frakt...jag kunde ju inte motstå att shoppa lite när det var lite rabatt...hehe..
Paketet kom igår och jag provade lite smått och gott från henne i min vitamindrink.
Rena lyckoruset att öppna paketet..wiiihooo!
Roligare än kläder...ooohh JA!
 
~L Y C K A~
Det blev ingen vagnlöpning igår, det blev istället promenad, galet halt lixåm.
Lite kill i halsen var det med, så jag tog det easy, men hoppade upp på hästryggen och vad händer...ska fatta galopp...shit..va konstigt det känns...bettslet hackamore (bettlöst) som jag red mig...går SÖNDER!
Oopppss...men älggång i trav springer min stora pålle mot stallet och jag ropar på min fina stallvän..tur att E var där...haha... det gick bra, men adrenalinet pumpade vill jag lova, mörkt ute juh.. på med vanligt bett/träns och upp igen. Japp så är det ibland, lite spänning i vardagen..mohaha!!
Gillar ni oväntad spänning bara så där???

 
~Gårdagens kvällsfika~

5 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Onsdagar är en härlig dag! Men ikväll jobbar jag och missar mästerkocken, får kika på play sen! Så mycket gott du handlat hem, så härligt och få fylla upp med bra saker!

Ha en underbar onsdag! :)

Hanna sa...

Det behövs lite spänning i vardagen. :-)

Anonym sa...

Färska jordgubbar så här års??? *avis*

Veronika sa...

Iiii, det kunde blivit trångt med dig på i sadeln & spexig trav rakt in i stallet. Eller ni har kanske ett stort stall.....iiii. Det är ju halt oxå eller du har dojjor med fasta broddar som travhästar har. En del ridhästar har det oxå=) Shit, vilken tur att det gick bra!!!!
Vad gott du mumsar! Blir inspirerad! Jordgubbar är gott!
Kam kram

Sofia - ett bättre du sa...

Vilket härligt paket! Det där hampaproteinet har jag också.. men måste tyvärr säga att jag inte lärt mig gilla det, kanske är det färgen jag tycker blir så himla konstig? Eller så kanske det bara är en vanesak :)