18 februari 2013

Hurr~i~Burr

Hurriburr!!
Snöslask, regn och kyla..
Tösen har fått sadel och hjälm och hela kittet, så ja, ridning efter dagis och jobb..
Blöt som en dränkt katt..
Vad gör man inte för dom man älskar så att säga..haha..
Träning idag...nej.
Vet inte hur hur skulle få till det..ehh jo, man kan alltid köra på vardagsrumsgolvet som jag gör när jag inte kan komma iväg. Men hmmmm idag blir det bara planka innan dusch. Så det så!
Jag har ikväll efter nattning av liten läst massa bra bloggar....mmmmm I LOVE!
Bloggar som ger mig pepp och bra självkänsla, jösses va bra ni är!
Min favvolista kommer...promise!
Möte på jobbet idag, nya grejjer ska dras igång och skoj att få vara med från början.
Såklart i matens tecken då jag jobbar med just...mat.
 
Träningslanering inför veckan:
 
Måndag: Planka
Tisdag: Vagnlöpning (nödlösning när sambo är bortrest)
Onsdag: Barnvakt så det blir gymmet, SkiErg, rodd och CX-pass
Torsdag: Barnvakt så det blir x-fit och lite mer därtill...
Fredag: Jobbar läääänge. Vila
Lördag: Kan tänka mig vagnlöpning och höhämtning
Söndag: Vet-i-tusan....
 
Nepp, nu ska jag försätta mysa med vovvan i min mysa "porrpläd"  (sammet och ludd...)
från Rusta..hahaha...
 
KRAM

4 kommentarer:

Saras Träningsblogg sa...

Plankan är bättre än inget :)
Visst är det toppen med alla dessa träningsbloggar! Man blir så inspirerad och peppad!! :)

Anonym sa...

Porrpläd?! Haha! Låter mysigt. ;-)

LinaTriathlet sa...

Kul med nya utmaningar på jobbet! :)

Veronika sa...

Haha, häftigt med porrpläd!
Låter som du får till en bra träningsvecka. Höhämtning är lite extra skoj, för det luktar lite gott på ett sätt.
Oh, skoj att tösen oxå tycker om hästar. Har ni en liten till henne?
Lycka till på jobbet med det nya projektet! Kul att du verkar trivas på ditt nya jobb!
Kram kram