27 februari 2013

~Glossybox & Hygien~

Utbildning med jobbet idag: Livmedelshygien. Viktigt!!
Barnvakt..denna dag. Nu vab resten av veckan.
Måtte mars bli bättre. Vår. Jag fyller år. Påsk. Våfflor.
 
Men som gjorde mig glad när jag kom hem och kollade posten
var att GLOSSYBOXEN för
februari har kommit!
Wiiihoooo!!
I denna box fanns detta:
* Swedish Therapy Oli för håret från Maria Nila Stockholm
* Beautiful Skin Day Cream från BOOTS NR7
* Lip Enhanacer Illution Lip Liner från MODELCO full size
* Color Exend Radiant-10 Spray från REDKEN
* Cheek+Lip Tint Rose Red från MODELCO full size
* 100:- rabatt på zalando
 
Prova en box du också!
Det är lite lyx i vardagen. Läs mer på GLOSSYBOX.
 
 
En heldag i "skolbänken". Det var längsen man läste om livsmedelshygien.
Slutprov och allt. Klarade det?? Ingen aning..hahah...
Hoppas och tror..
 
 
Nu blir det att bara fokusera ännu mer på lillan. Min lilla älskade ängel.
Jädra skit sjuka...grrrrr..
....sablars vabuari (som februari så fint kallas)..
Frustrerad att jag inte kunna träna...jag vet att i kanske tycker det är bra o vila...men hallååå...
...i två veckor är väl lite länge...*suck...ge mig hopp*...
 
 
 

4 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

fy bubblan för denna sjuka!!

Krya!! Hoppas det blir bättre snart!

Anna sa...

Usch vad tråkigt. Nu får de vara nog,bort med det illa kvickt! Linser är smidigt, jag behöver inte glasögon heltiden så jag får hålla mig till dem :) kryapåkramar ifrån mig. Lycka till, håller tummarna för att de blir godkänt!

Sofia - ett bättre du sa...

Vad mycket kul det var i den där boxen :). Krya på hälsningar!

Veronika sa...

Ja, sånt namn på denna månad. Hörde oxå det på TV4=) Hoppas att hon kryar på sig snabbt!
Wiii, kul med utbildning! Håller tummarna!
Oh, jag älskar Redkeen produkter!! Kul det där med Glossybox. Ska fundera på det =)
Tråkigt med träningsuppehåll! Jag förstår dig!
Klarar sig tösen själv när du fixar med djuren i stallet etc eller hur gammal är hon?
Kram kram