10 januari 2013

~Naturlig Mascara & Hälsa~

Jag skulle bara prova en månad, men jag vill inte sluta. Jag pratar om GLOSSYBOX.
I love it.
Olika och hemliga produkter 1 gång/månad. 139:-/månad.
Känns så lyxigt!
I decemboxen kom det en mascara med från BM beauty.
Den är den jag letat efter och den kommer jag fortsätta att köpa.
 
BM Beauty Pure Mineral Lash Thickening Mascara:
*100% naturlig mineralformula.
*Ej djurtestad & BUAV godkänd.
*Lämplig för vegetarianer.
*Fri från parabener, syntetiska färgämnen och starka kemikalier.
*Uppnår full volym utan klumpar.
Visst är det underbart en mascara utan massa skit och ger bra volym som jag vill ha och snygg svärta.

Den finns att köpa på eleven.
Det jag menar är att det är så skoj att få hem grejjer som man kanske inte tänkt på att dom finns!
Hahaha va glad jag är, längtar så tills januariboxen anländer.
Gå in på GLOSSYBOX och läs mer vettja.
~Bästa Mascaran~
 
 
Förkylningen har kommit lite smygande nu när tösen är på dagis igen..attans..
Stryka crossfiten ikväll, inte värt. Bättre att vila. Tänka på kroppen fast knoppen vill..
TIPS mot förkylning!
Koka upp vatten, pressa ner en citron, bitar av ingefära och låt koka ihop en stund.
Häll upp och drick med sugrör, då fräter det mindre på tänderna.
 
~Friskt & Gott~
~Echinagard är också en räddning~
 
 
~Dagens lunch blev en gudomlig wok från thaivagnen. Kyckling, nötter och mängder av grönsaker. Riset hoppade jag över~

Inga kommentarer: