14 november 2012

~Ny Bok~

Tack alla fina för pepp idag och för fina kommentarer.
NI är bäst!
Det som hänt idag, kan jag inte dela med mig just nu på bloggen, hade inte blivit så bra.
Men det var skönt och komma hem till min lilla familj.
2% utav dagens 100% blev ett racerpass på hästryggen, en überpigg sådan.
Kärlek från tösen även i stallet...myspys på HÖÖÖÖG nivå!!!
 
 
 
Fick hem nya boken Bodylicious! - Så får du din drömkropp, skriven av Sofi Fahrman och Julia Fors.
När jag läst kommentarer angående denna boken innan den kom ut i handel så var det mycket is och lite ros. Iallafall där jag läst. Negativt gällande det "lättklädda" omslaget och att det ska vara en "bantningsbok".
Jag tycker tvärtom, har dock bara bläddrat i den nu.
Men framsidan är ju så fin, vältränade och sunda tjejer i short och sportbh.
Bra innehållande tips och bilder på bra övningar. Pepptips hur man verkligen orkar pallra sig till gymmet eller  ut på löprundan. Goda recept m.m.
Denna boken är fin, trevlig och snygg. Jag blir pepp!!
Tycker dessa tjejer har gjort ett bra jobb. :-)
 
 
           
Nu blir det soffan, myspys med stor kopp té och vet ni, det blir choklad till det!! ;-)
 
Kramar tillbaka er ER!        

1 kommentar:

Sofia - ett bättre du sa...

Kul att du verkar gilla boken! Lite sugen på den själv faktiskt. Träningspepp är ju alltid trevligt!