18 november 2012

~En Mysig Lördag~

Sorry för en bloggtorr helg.
Fullt fräs hela lördagen. Kosa styrde mot Falkenberg/Varberg för släktmiddag.
Men vi körde tidigare för att ta en snabbtur in på det galna varuhuset Ullared.
Vi är familjen snabb som tar det lugnt hahaha..
1 timme eller max 2 timmar räcker verkligen.
Igår blev det 1 timme och vi var mer än nöjda. Inhandlade lite julklappar till lillan och annat smått och gott.
Ullared billigt?
Njaaa...är man prismedveten som min sambo säger så säger jag: billigt på skit och dyrt på annat.
Shampoo samma pris som ICA, solskyddsfaktor köper jag billigare på nätet. Hästavdelningen ja, kan lika gärna handla på kedjorna där det är märke och jag vet är bra.
Klädavdelningen, tog iofs bara en blick dit, men nej tack!
Fyndade dock en ny dagkräm från CCS: Oliva by CCS eco day cream. 40 pix tror jag...
 
*älska eco*
 
 
Men iaf så var det en supermysig tripp med mina två hjärtan och en super trevlig träff med släkten. :-)
Underbart!!
 
Någon träning har det inte blivit av, har fortfarande träningsvärk från i torsdags crossfit, jösses!!!
Rumpan och magen ömmar..måste ha brännt på rejält..hahaha!
 
Sen känner man förkylning IGEN, jädrars baciller..uuhuuu...
 
Min fina älskling kom med en liten present innan lunch, han har knåpat, snickrat och fixat ett nytt smyckestativ i kärlekens fär till mig!
 
*kärlek*
 
 
 

1 kommentar:

LinaTriathlet sa...

Åh då har du varit i mina krokar i helgen! :)

Härligt med crossfit och träningsvärk, det är en tuff och varierande träningsform :) Jag gillar den skarpt. Grymt kul och prova på ett pass i boxen i helgen!

Hoppas du känner dig bättre!!

Vilken fin present! Gulligt!

Ha en härlig söndag! :)