27 oktober 2012

* Rödbetspuré & Fynd *

* Shoppning stod på schemat idag bla..nu är vinterskor, en ny overall till tösen klirrat och klart! Nu är vi redo för det kalla vädret.
Jag fyndade en sporttopp på Stadium för ynka 50:-. Kvalitet och stöd~ingen aning, men väl värt att ha hemma och mysa i.
 
 
* Lördagens snabba lunch blev färdiga köttbullar (har nog inte ätit det på hmmm..flera månader) och rödbets/potatispuré till det. Koka rödbetor och ca 1/5 del potatis av det, mixa med lite mjölk, smör och salt och peppar. Jättegott! :-)
 
* 1 timmes powerwalk blev det istället för löpning nu när jag knner mig lite snuvig. Sol, frost i gräset, hög luft!! Så skönt! :-)
 
 
* Lovade lillan att hon skulle få välja maten ikväll och det blev:
 
 
 
 
 

2 kommentarer:

Riina rakt upp och ner sa...

Super snygga solglasögon!!
Jag har "turen" att får Wilma välja så blir det thai ... kyckling och ris :)) Max går bättre än McD till min lycka :))
Kramizar från Dalarna

Lina sa...

Hihi tack! <3
Ja hon äter verkligen ALLT, men eftersom vi så himl sällan äter snabbmat så tycker hon att det är så spännande..hahaha! :-)
Massa kramar <3