9 oktober 2012

~Födelsedag & Vardag~

En viktig dag i vårt liv, vår lilla tös fyller hela 3 år idag!
Helt otroligt vad tiden går fort!
~Älskade Prinsessa~
Jag började dagen med en ca 6 km löprunda på ca 28 min..yeeey!!
Kändes grymmt bra att springa på denna tiden, men jag var rätt varm när jag kom hem med..hahaha..
Och sen slit på yogamattan med armhävningar, mage och plankan...innan jobbet. Gött!!
Jobba jobba jobba..
Väl hemma blev det firande av tösenmed massa paket och god fika och jag bjöd på äppel/kanelmuffins, vanilj/bananmuffins, dumle/kladdkakemuffins och lakrits/kladdkakemuffins....mmmm...gott!
Jag hade helt glömt köpa mina favoritbakformar så det fick bli muffins i bullformar och aluminiumformar...hmmmmm dom blev ju inte vackra...men goda..
Recept kommer!!!!!
Hästen fick sig ett rejält pass med...hon var inte sepciellt samarbetsvillig idag så jag fick kämpa järnet och det gick! Skammen den som ger sig...ha!
Dagens tips!
* Träna innan jobbet, man bli så mycket piggare med friskt syre i lungorna.
* Baka efter eget huvud...det blir mer spännande så..
* Försök njut av den mörka hösten men tända ljus och gott té.
* Skäms inte för att göra storkok för att äta det på jobbet i veckan, billigare och du sparar TID! Jag gjorde kycklinglår med mathavre och thaigryta i söndags...superb!
* Alla hinner träna något..eller?? Vad gör du framför tv:n 1 timme??? Kör gympa framför tv:n ist för att bara slasa i soffan...
Jag VET att jag lovat att berätta min resa "genom" Tjejklssikern, men...jag vet att det kommer ta lite tid och skriva och behöver få vara för mig själve en bra stund då. Men jag lovar på heder att den kommer inom kort!
Håll ut!

Inga kommentarer: