15 september 2012

~Smärtsam Dag~

Fy F###n vilken dag.
Min vanligtvis snälla söta häst var så jädra sur imorse, tittade på mig med bakåtslickade öron, sur som ättika...(dom fick frukost 1 timme senare, det är ju lördag!) när hon fick frukosten. Stampade med sin fot på MIN. Det gör h#lvetes ont, hon går inte av, utan vrider lite elegant.....och sen av...aaaahhhh....
Jag har hög smärttröskel, men fy f..... va ont det gjorde.
Men det var ju bara spola i iskallt vatten 15 min och sen isklossar på...sen tog jag en 
Back On Track padd som jag har till hästens ben, en fleecelinda, svullnaden går ner av detta mirakeltyg.
Så löpningen, ridningen, promenaden blev inte av...*arg~irriterad~matte*.
Meningen att jag ska löpträna med en vän imorgon, får se om det blir av, tror knappast det...
Hoppas f#n det blir en bra vecka from måndag..denna veckan har vart lite kaotisk.
Nej, nu måste jag lägga mig en stund, smärtan har tagit kålpå mig,
tack bästa E för sällskapet idag.
 
 
 

Inga kommentarer: