6 mars 2012

Morgondagens solfrukost!!

Underbara väder och då passar en solfärgad frukost perfekt till solstrålarna utanför fönstret! :-)
Det blev äggröra på äggen som blev över igår från pannkakssmeten.


* 3 äggulor som jag vispade ner en skvätt mjölk o Renée Voltaire "Eldigt Örtsalt". Vispa samman när det kokar. På äggröran hade jag "Glada Kon" osten som jag skar i bitar och blandade samman med äggne när den var klar. Och självklart psylliumfrön och en liten näve med Renée Voltaire "Hallon Crunch". Så gott!!!!!
* 3 knäckemackor från Revita med philadelphiaost och kycklingpålägg.
* Stor kopp kaffe med mjölk och stort glas vatten med en pressad citron!!!
* Nu kan dagen starta! :-)


Ha en underbar dag, kram!!!! ;-)

4 kommentarer:

Anonym sa...

nu blev jag suuuugen ;) trots att jag precis ätit, du inspirerar mig!!

Lina sa...

Ja det var så gott! Testa detta!! :-)

Anonym sa...

njjjaaa låter såådäär,,,

Lina sa...

Våga testa! :-) Ta steget!! ;-)