1 april 2013

Ni är dåliga...

...på att ställa frågor...
Jag drar på det och väntar tills torsdag innan jag svarar i ett inlägg..så fråga på vettja... ;-)
Vilken dag, helt underbar!
Långpromenix imorse...åh va det känns vårigt nu...helt plötsligt.
Uteritt med med hästen givetvis!
Imorgon back to business.
Förberett matlådor, lax och grönsaker.
Nygjord müssli ett måste till veckans mellismål.
Grovbullar står på jäsning till sambo och dotter till veckan. (recept på bullarna kommer inom kort)
Sådär jaaa...känns bra!
Vårrus utmaningen har gått bra än sålänge, fått ihop 22 km löpning sen i fredags! :-)
 
 
Japp då har man käkat plockgodis/påskgodis i dagarna tre. 6 månader vi handlade plockgodis, har blivit mörk choklad när suget smygit sig på. Detta var ju då första godishandlingen i år!
Men imorgon är det nog. Idag är det sista dagen att äta om man nu vill det i detta huset för mig iallafall...from imorgon tänkte jag 1 månad utan godis!!!
ÄR NI MED??????????
Denna helgen har jag ätit to much och känner nej...nu jädrar är det löpningen som står i fokus och inget snaskande på färgade saker. Jag kan och jag vill!
 
 
Kvällens mummsiga middag blev en enkel variant av fajitas...stekte upp kyckling i bitar och kryddade med taco krydda (den ekologiska, den är bäst..) och gjorde god sallad med cremé fraiché som var spetsad med vitlök och svartpeppar. Sambon åt det i bröd, jag hoppade brödet...
 
 
 

3 kommentarer:

LinaTriathlet sa...

Solen är underbar nu!

Kanske skulle vara med på utmaningen! :)

Anna sa...

Hoppas de jag frågade kom fram iaf :) vi såg croodarna :))
Jag har oxå ätit, alldeles för mycket :/ idag körde jag nyttig style igen :) kram

Marie sa...

Jag har också ätit godis i tre dagar, inte jättemycket men tillräckligt för att bli äcklad. ; )Skönt att komma tillbaka till rutiner igen. : )