31 mars 2013

Påskdagen~Frihetens dag...

Påskdagen med strålande underbara sol!
Tösen var bortlånad hos morföräldrar under dagen och sambon krasslig med hosta och halsont.
Jag tar mig friheten att ta mig ut hela dagen. Långritt med hästen, löprunda själv. 14 km blev det idag.
Kändes så bra i benen och andningen skötte sig utomordentligt. Jag är en person som blir pepp av att ha tidspress under rundorna, Runkeeper is the thing..hahaha..
1 tim och 21 minuter blev det!
 
Påskafton blev så mysig och trevligt, barnkalas och släktmiddag, allt i ett.
Sill, lax, sallad och ägg fanns på min tallrik. Yummie!
Hoppas ni med har haft en toppen afton. :-)
 
Ni glömmer väl inte frågestunden??????
I förra inlägget (nedan) kan ni skicka frågor i kommentarfältet. Jag svara imorgon em/kväll.
 
 
 
~Låååååång mysfrukost med ny tidning och massa gott för smaklökarna~

~Vill tipsa om att Campadre har kampanj på underbara Kari Traa.
Sköna träningskläder för oss tjejer som är galet snygga.
Bli medlem på Campadre.se vettja!~
 
 
 
 

1 kommentar:

Anna sa...

tack =)
Åh vad härligt med en långrunda, vill med ju :P Grymtbra jobbat!