27 mars 2013

~Mycket~

Såååå mycket på jobbet!
Påsk vecka säger ju allt...
Lämnade lite blod igår, beröm fick jag, superbra järnvärde, 4 min tog det och en glad tjej åkte hem och tog en pw på 5 km.
~
Skön lugn löpning ikväll, jag känner alltid art kroppen är lite mer slow dagen efter lämning. En löprunda på 6 km satt bra!!
Känner mig så stolt, nu är det så lätt, kan prata, sjunga när jag springer...underbar känsla.
Känner ni också lyckorus när ni kämpar och känner dom små resultaten???
~
Pimp the hat!
Japp, påsk på förskolan imorgon. Tösen vill inte ha sjal..hatt ska det va och jag inhandlade små kycklingar och fjärdar son jag satte fast på sommarhatten.
Nöjd liten längtar tills imorgon.
 

 




3 kommentarer:

Veronika sa...

Vad bra att vara blodgivare! Duktig du är!
Vad gullig hatt!! Snäll mamma som fixar så tösen är glad & nöjd <3
Glad Påsk!
Många kramar

Marie sa...

Vilken gullig hatt!

Önskar dig en fin påsk!

Anna sa...

Känner oxå de där ruset :D
Galet vilken fin hatt. Förstår att hon hellre vill ha hatten :P
Kramar