29 mars 2013

* GLAD PÅSK *

GLAD PÅSK FININGAR!!!
 
Igår var det INTE läge att blogga, kändes som en fredag, massa på jobbet och man vill bara hem, träna och mysa.
 
Var på x~fit igår:
* snakerope sittandes
* TRX olika övningar (rodd, armhävningar)
* springa stege med medicinbollar över huvudet
* push ups med händerna på liten boll
* kettlebells swings 12 kg
Avslutade med:
* rodd 1 km
* ctrosstrainer 1 min
 
Ett riktigt bra pass där intruktören pressar mig lite extra och jag skriker på mina deltagarvänner att öka..hmmm...br pass...hahaha!
 
Idag kör löparutmaningen igår hos Jeanna Vårrus!!!!! :-)
Blir så glad av utmaningar...love it!
NU kör vi löparvänner.
 
Har bakat en lite påskkaka till kaffet idag.
Recept kommer i senare em. Inget raw food och inget sockerfritt kan jag lova dock.
Vi köpt lösgodis i veckan...6 månaders sen sist..
I helgen få jag unna mig. Jag har vart så sockerberoende, avvänjing säger jag, tufft, jobbigt men attans så gott för kroppen.
Det är svårt att sluta, men det går...järnvilja och alla kan. Lovar! ;-)
Kalas i helgen och middagar, då tänker jag inte tacka nej, en bit går bra och faktiskt fyra till också.
 
Vill tipsa om att Ellos har 40% rabatt på valfri vara denna helgen. Gäller även på varumärken.
Passa på att shoppa något snyggt till löparspåret vettja. ;-)
Kod: 275860
 
Ha en underbar lååååångfredag.
Själv ska jag ut en sväng i snövädret...*missnöjd*..vill ha vår!
 
~KRAM~
 
 

1 kommentar:

Unknown sa...

Jaha, har du också behövt vänja dig av med socker! Skönt att inte vara ensam. Kram på dig!