19 mars 2013

Hej tränings~mys~tisdag...

Så galet skönt och sluta efter lunch!
Hämta lillan, äta lunch, köra till gymmet, iPad till lilltjejen med film så mammsen kan träna.
 
Dagens pass:
* 1 km rodd
* 10 min skireg ( är en stackmaskin, skidåkningsmaskin för er som undrar)
* 15 min på löpband i nästan 14 km/h ( ca 4 min/km)
* övningar med medicinboll, kettlebell (12 kg), planka och 25 armhävningar
 
Kändes så grymt bra, ett intesivt pass så inte lillan hinner tröttna...haha..tog en 4 km löprunda med hunden när sambon kom hem i blåsväder. Nu känns det gött!
 
~Träningen idag blev lyckad~
 
~Spelmys och picknick på lekmatten, min last: skyr vanilj, jordnötssmör,
kokosflingor och valnötter~
 
~4 km löprunda i motvind på kvällskvisten~
 

4 kommentarer:

Sanna sa...

Vilket himla härlig dag! Älskar för övrigt att kettlebellsen är i färg :)

Veronika sa...

Shit vad snabbt du springer!!! Duktig du är! Vilken bra träningsdag!
Cool lilltös som är med mamma på gymmet=)
Kul med spel, fuskar någon?<3 Haha, vilken blandning på tallriken. Förlåt jag skratta, hi. Gulligt!
Kram kram

Riina rakt upp och ner sa...

Härligt att du är igång igen :-)
Kötta på nu inför löpningen!!
Kram

anna sa...

Det kan ju inte bli bättre, perfekt med hela passet och att din tjej kikar på film :P
kram