18 mars 2013

~Arg & Besviken~

Vissa saker stöter till i hjärtat.
Varför kan man inte säga TACK!
En kollega har bakat kaka, skriver en lapp, bjussar hela jobbskaran i fikarummet...hur många säger tack??!!
Jag såklart, blir så glad, lyckorus när någon lagt ner sin själv och bjuder.
Ursäkta...men fan va jag blir ledsen...
.."den" tar kaka, sätter sig, äter upp, diskar och går. Personen som bjuder sitter vid samma bord.
Nej...fy..
Tur att det iallafall några vackra själar som med leénde säger TACK!
Hur fan är folk uppfostrade...
 
 

4 kommentarer:

Anna sa...

Håller med, hur svårt kan det vara? Usch så oförskämt!!

Anonym sa...

Jag hade inte hållit käften... (På gott och ont). Håller med att det är dålig stil! :-P

Veronika sa...

Oh, visst är det mysigt när någon pysslat & tänkt på fikat<3
Ja, jag vet det kan vara supertrist när folk struntar i sociala regler och är väldigt egna. Ibland känns det som vissa är tillbaka på grottstadiet (hihi!!).
Kram kram

Sofia - ett bättre du sa...

Ja, folk säger jag bara... Många skumma typer finns det allt. Lite allmänt hyffs och vett vore ju inte fel.