14 mars 2013

Härligt med svett....

Underbart!!
Ett intensivt 30 min x~fitpass. Känns i mage, rygg och rumpa redan. TRX, marklyft, armhävningar kombinerat med upphopp på låda, utfall med medicinboll, kast med boll kombinerat med situps....you name it...det kändes så bra. KÖrde 300 m rodd och 5000 m skireg efter.
Medan jag skriver här har jag min favorit müssli i ugnen...Linas special ni vet... ;-)
Påfyllning. Måste finnas hemma.
Har även experimenterat med annat också...jaja..recept imorrn.
 
Vad har ni tränat idag????
 
~Mitt snyggolinne från favoritmärket Kari Traa. Shoppat på CAMPADRE som har olika kampanjer varje dag och det händer att Kari Traa finns med till galna priser. Detta är köpt med 50% rabatt...gå in HÄR och kolla vettja~
 

3 kommentarer:

Anna sa...

Jag känner mig lite down i träningen idag, men de blev spinning och plankan. Hoppas på bättre känsla imon.
Vilket bra pass du fick till. Vad är skireg?
Kramar

LinaTriathlet sa...

Jag har en grym träningsvärk från gårdagens X-fit! Superbra träning! Ert pass lät grymt jobbigt! Härligt:)

Veronika sa...

Vilken toppenträning! Snyggt linne!