13 mars 2013

*Happy Happy*

Wihooo ett cx~pass satt gött i alla muskler. 30 min intensiv träning som köttar mage, rygg och ben. Utan kondition känns bra nu när jag är på väg upp ur snorets håla igen...
Imorgon kommer jag köra ett x~fit pass, dock kommer jag lyssna nog på min kropp...såklart..
 
 
~
 
Glad som en spelanman när paketet på Beautybay låg i lådan med nya mascaran jag tidigare skrev om. 1½ vecka leverans...men de är det ju värt med tanke på priset...tycker jag. 133:- inkl frakt och här hemma kostar den 395:-...crazy!
Denna mascara ska vara utan parabener, kemikalier och sånt. Jag återkommer med resultat och recention.
 
¨
 
~
 
 

4 kommentarer:

Marie sa...

Vilken härlig blogg du har!

LinaTriathlet sa...

De där byxorna är så himla snygga!

Veronika sa...

Häftiga byxor!
Vad gott det ser ut i tallriken =)

Anna sa...

Tack <3 Vad härligt, bra jobbat! Hoppas mascaran är bra, säg gärna hur den är volymmässigt :P