5 mars 2015

Svar!

Sorry sorry... dom senaste dagarna har bara sprungit förbi...haft så mycket.
Var iallafall på läkarbesök i måndags. Fick veta resultatet efter mina neurologiska undersökningar.
Och mycket riktigt. Förra våren när jag fick diskbråck så började mitt ben och fot domna. Ischias från helvetet.
Och det visar sig var en nervrot som blivit klämt i diskbråcket. Det förklarar varför jag fortfarande har sockerdricka från knä ner till tårna. Ischias från helvetet emellanåt och stickningar i runt knä och ryggslut. Ingenting som är farligt, det håller på att läka ut och ja, jag får bara gilla det nu.
Men när jag tränar, blir varm i kroppen, alltså underhåller håller kroppen i rörelse mår jag som allra bäst. Blir jag liggande och sittande längre tid som när jag var dyngförkyld är det skit!
Att köra 2 timmar i bil är riktigt jobbigt nu med tanke på gaspedalen (höger ben) vilket jag hoppas blir bra helt!
Så skönt att veta att man är helt kärnfrisk med lite skavanker hahaha!!


Inga kommentarer: