1 februari 2015

Ny Månad!

Söndag igen..haha..
Veckorna går alldeles för fort!
Intensiv helg och jag har bara eller bara..hunnit med en timmes pw i skogen igår och 5 km löpning idag, nu var det ett tag sen jag sprang, haft förkylning och fokus ligger på cykel och annan träning som trx...
Och mina övningar jag fått av min personliga pt Emmah....
Just nu känns det som jag vill så mycket, jag vill köra bodypump som jag älskar, trx min nya favvo, yoga, springa långt i skogen och cykla..
Min hjärna vill mer än jag kan..men så är det, när man älskar något så mycket som jag gör över träningen är det kluvet att veta var man ska ta hän.

I eftemiddags bjussade jag på den underbara kärleksmummskakan som är rawfood och paleo.
Jag hade inga valnötter så jag tog cawshenötter istället. Barnen älskade den. 
Makes me happy!


1 kommentar:

Helena Nimbratt sa...

Jag tycker det är så skönt rent mentalt att det nu äntligen är februari.