30 december 2014

I´m Back!

Hejsvejs!

Jag lever. Har vart riktigt skönt att få koppla bort lite av den sociala median några dagar. vet inte hur jag skulle fått in det bara..
Jullov deluxe!

* Bilåkande.
* Mysig jul med familjen. Mat, mat och mat!
* Bröllop i Dalarna, min bror gifte sig. Så vackert, äkta Dalabröllop med fiol och folkdräkter..
* Vinterlöpning i skogen runt Siljan. Minus 16 grader oh löpningen kändes bättre än på länge. Måste vara alla minnen och att jag mår så bra i skogen!
* Sjuk häst, som nu är kry..otur, tack mina fina grannar som redade detta så bra, ni är så bäst!
* Härligt besök av bästa P, mysig lunch med mycket babblande..
* Spinning var det já, japp nu är jag på gång...

Dessa dagarna har det varit full fräs., fester, kalas, träning och träffar. Mycket har hänt på en och samma gång.
Men det är kanske så det ska vara. Vad vet jag.
Imorgon är det nyår och den ska spenderas med fina vänner och massor med god mat.
Jag spånar även på min årskrönika för detta året...som har varit mitt mest händelserika år på länge.


Inga kommentarer: