8 november 2014

Gällande Vätterrundan 2015

Det är verkligen för jävla surt..
Vi bildade grupp i augusti. Min vän och gruppledare hängde på låset klockan 19:00 i tisdags när Vätternrundan släppte sina biljetter.
Asså FAN. Hur galet är det på en skala..
En minut över och det är fullt!
Vill tacka min finaste vän som verkligen kämpade! R you are my star!
Alltså, helt sjukt. Ryktet säger att det tog 65 sekunder innan alla platser var slut. Jag blir så arg. Har sett fram emot det länge och fixat cykel. Men tänk alla som som ska göra 
En Svensk Klassiker..
300 platser ska släppas till som...men tänk om det är 1000 som ska göra den?
Nej, jag och många andra blev riktigt sura på deras system. Tyvärr..
Jag läste om en organisation på nätet att den hade förbokat några grupper med 140 platser i varje.
Inte konstigt att vi vanliga som vill cykla ihop inte får tillfälle då.
Jag och min kompis tänkte göra detta som en cool grej, hon har två cyklingar i nacken redan. Min duktiga vän. Men att kunna dra varandra när det känns tungt. Vi är två benhårda tjejer som ska och vill satsa allt. Vinnarskallar!!
Vi står i kö..men var vet vi nte.
Jag kommer hur som helst inbilla mig att vi har en biljett och träna...just cykel. Det sägs finnas många som säljer sina biljetter till våren. men vi vill starta samtidigt!
Har du som läser detta eller vet en organisation som har platser...?
Vi vill cykla! Vi är benhårda! Och jävligt trevliga!


Inga kommentarer: