30 november 2014

En speciell helg!

Gårdagen var en speciell dag. Vår årsdag. 10 år med min allra bästa vän, min trygghet, min kärlek och världens bästa pappa.
Bakpotatis med hemgjord räkröra och färska räkor...till det såklart champange..åååjaaa..självklart riktiga grejer.
Ostbricka och gottis i soffanmed ljus och film. en helt underbar kväll!!
Älskar dig min finaste man!

* Det ska vara gott att leva, för att njuta är viktigt *
Även idag söndag var solen på sitt bästa humör. Dock kallt så in i bomben. Ute och fixade med belysning och lek i lekstugan, underställ och mössa..
Men solen, we love you! 
Kunde inte låta bli att ta en kall promenad i skogen på eftermiddagen innan vi tog en lussefika. Gott att komma hem till kaffedoft och värmda lussebullar efter kyliga vindar..

* nofilter *

Bodypumpen var inställd idag och istället var TRX 45 minuter. Oh my..jag kommer att ha en sådan träningsvärk imorgon så det är galet.. Jisses vad effektivt detta passet är. Går aldrig på det. Kanske jag borde göra det, stärker bålen ordentligt!!!

Inga kommentarer: