8 oktober 2014

Mina 30 svar..

TACK fina Jeanna som gav mig denna roliga uppgift!!
Jag blev riktigt glad..och jag utmanar nu Linnéa och Malin!!!

  • Löparsko: Galen i Asics...Asics FujiTrainer är mina trail, grymt bra grepp och nästan utan dämpning. Till Lidingö provade jag ut Asics Kayano 20..sprang i dom första gången på loppet..galet kanske..men ett grymt klokt val utav mig då LL har hårt underlag i mitt tycke.
  • Macka: Äter bara knäcke. Leksandsbröd, my homeplace..är otrolgen emellanåt och kör på Dala~Järnas Pyramidbageris knäcke...
  • Sportbh: Mest H&M. Har en Casall multi..någonting...
  • Resa: Mest upplevelseresan är när jag och min familj reste till Austrailen en månad över jul. Jag var 15 år.
  • Champagne: På vårt bröllop kom min pappa med 1½ liters flaskor med Moët..jösses..har ALDRIG druckigt något så gott!
  • Shapetights: Röhnisch helt klart! Sitter som en smäck!
  • Juice: Pressar egna i min centrifug..äpplen, ingefära, morötter, rödbetor...
  • Podcast: Träningsglädje TALK helt klart!
  • Skida: Mina gamla läng var Salomon.
  • Hösttights: Kari Traa, Röhnisch..
  • Tesort: Pukka i alla dess smaker.
  • Vatten: Älskar denna dryck!!! Stora glas och det får gärna bli imma på det av det kalla vattnet.
  • Bil: Fortfarande kär i min Kia Sorento som slukar bensin och behöver mer kärlek..
  • Guilty pleasure: Sockersöt 90~tals disco...
  • Skidsockor: Äger inga..
  • Efterrätt: CHOKLAD, gärna något kladdigt.
  • Väst: Aldrig...onödigt enligt mig...så 80~tal..
  • Myströja: Min gamla Fruit Of The Loom från 90~talet tröja som jag ärvt av brorsan. Grå, stor och trist...men så skön, vilken kvalitet sen.
  • Pasta: Bönpasta.
  • Träningslinne: Kari Traa helt klart. Sitter som en andra hud och så feminina och snygga.
  • Värmeplagg: Underställ..
  • Frukost: Besatt av havregrynsgröt..varit min "last" i 25 år...
  • Hörlurar: Happy Plugs. Sitter kalas i mina små öronhålor och så är dom i läckra färger.
  • Gymskor: Tro det eller ej...men faktiskt ett par Nike Free.
  • Reflexväst: Just nu en från Biltema. Reflex ska alla ha råd med.
  • Jeans: Just nu äger jag inga snygga...måste nog kolla upp det..
  • Pannband: Ett snyggt från Nykulla. Dalainspirerad såklart! Älskar keps, Helly Hansen just nu.
  • Lax:  I alla former, love it!
  • Träningsapp: Har Runkeeper, men sen jag fick min Garmin Forerunner klocka så används ingen app..
  • Löparjacka: Kari Traa Blåvinge.
~Me and Kari Traa~

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fruit of the loom?! Finns det kvar såna tröjor "out there". Trodde alla hade blivit malätna, eller hade förmultnat så här långt senare.... ;-)

PS. Nu har jag svarat på listan. :-)
Kram M

Helena Nimbratt sa...

Kul att läsa!