15 september 2014

Varför ska allt gå enligt planen??

Att mitt dickbråck har hittat tillbaka med sitt krångel var ju inte så jävla roligt.
Att ha mindre än två veckor kvar till Lidingö...alltså suck!
Det är ju lustigt att man aldrig kan vara utan nått innan lopp. Skador eller förkylning.
Hur som det är så får jag nu tagga ner med springet i backarna med gänget, inge bra med massa onödiga stötar.
Fokus blir styrka, hålla igång, stretch och cykel.
I lördags drog jag ut på en skön runda med min mtb. 45 km skramlade jag ihop i duktig blåst.
Skönt!
Igår promenad på förmiddagen och en löpning i skogen...på plan mark, utan tidspress..9 km fick jag ihop. Hem och mjuka upp och planka helt enligt order.
~
Ikväll blir det indoor walking och cxworx. Jag tycker indoor walking är skittråkigt, men bara att bita ihop.


2 kommentarer:

Rund är också en form! sa...

Jag håller med. Både IW och Crosstrainer är galet tråkigt. Jag tänker på alla som köper hem såna maskiner och sen slutar träna efter ett par månader. Det kanske finns en orsak...... ;-)
(Om de nu inte tycker det är roligt förstås). :-)

Kram M

Linnéa sa...

Nej men fan, lider med dig!! Hoppas hoppas du får vara smärtfri och kunna briljera på lidingö!