1 juli 2014

Värme är bra~Men svalka är skönt!

Nu är det banne mig som bäst. +18 grader som max, grönska och frisk luft.
Igår drog jag och vovvan ut på 7 kilometrare i skogen. Inte sprungit på 1½ vecka. Slappat i Turkiet och bara myst.
Men visst känner jag mig stel i länden, rumpan och benen..ajajaj..i värmen hade jag inga som helst problemas med disken. Jävla skumt. men värme är väl bra för våra kroppar. Jag kände mig bättre och sambons psoriasis läkte helt otroligt fint. Nu är våra krämpor tillbaka igen...trots att vi älskar detta svala klimat som vi har hemma.
Men hur som, det var sjukt skönt att röja i skogen i lugnt tempo och stanna till och käka smultron i halvlek. Det är det som är charmen med att vara nära naturen, kunna äta bär utan att det är massa avgaser på dom.
Det e´livet de´!
 
 

Inga kommentarer: