7 juli 2014

~Kivik~

Idag hade vi lite viktiga ärenden på schemat.
Vi drog ner till Brösarp, vackra Haväng, militärfältet vid havet. Får, hästar och andra djur går fria.
Som att åka på djursafari.
Ett stopp på Buhres Fisk i Kivik. Härlig räckmacka...mmm som jag längtat efter handskalade räkor.
Sambon äter inte skaldjur så det blir inte för ofta..
Trots att jag bara bor några mil från Kivik så var det första gången som jag besökte
Kiviks Lilla Råa idag. Helt fantastisk litet café och butik som kör på raw food temat.
Jag shoppade ny burk Rawtella och nya bars. Älska´t!
Det lilla krypinet var så härligt, all inredningen var en salig och härlig blandning av olika färger och loppisfyndstil.
Hit ska jag snart igen, det är en sak som är säker. Dock utan sambo, han är min motsats...hehe..
 
 
 
 
 

Inga kommentarer: