10 juli 2014

Jag älskar boxar!!!

Hämtade ut boxen från naturbox.se igår.
Jag blir lika glad och lycklig varje gång trots strul med leveranstider..
Tack vare dom så har jag hittat mitt hudvårdsmärke som är Mádara. Naturligt och ekologiskt.
Produkterna luktar verkligen natur såsom avbröten gren och gräs...men det är härligt och känns så rent!
Så jag har shoppat hem en del nu från ecoliving.se som har alla märken som naturbox.se levererar i sina fantastiska boxar med grönt creppapper!
 
Juniboxen "Organic Hair Day" 
*Shampoo från franska K pour Karité.
*Condtioner från franska K pour Karité.
*Recept på ekologisk smoothie från bloggerskan Marja Folcke.
*CocoAkvo, ekologiskt kokosvatten. Perfekt till smoothies!
*BetterBar, Raw Coconut & Barley Grass.
*BetterBar, Raw Vanilla & Almonds.
 
 

1 kommentar:

Linnéa sa...

Vad kostar en sån låda?