3 juni 2014

Att blicka framåt...


Jag är mycket mycket förväntansfull. Jag var på första träffen med TNT~Team Nordic Trail igår.
Japp, nu är jag med. Riktigt roligt och det känns rätt. Att få träna löpning med människor som också älskar skogen/naturen.
 
~Bild lånad av teamnordictrail.se~

Så otroligt förväntansfull på eventet Be Your Best Convention som dock är i november...
..så lång väntan, men det är det självklart värt!
Att jag dessutom vann biljetten gör inte saken sämre..TACK IGEN!!!!
Fick även med min fina dalavän på den trippen...hihi mysigt!
Dansa, träna, svettas, skratta och träffa andra likasinnade människor...åh va roligt!!!!

~Woop Woop~

Maj var en otrolig händelsefylld månad.
Vinster, spännande mail, rolig post och även månaden jag upptäckte hur vänskap helt
plötsligt kan byta riktning, men saknar man inte det så var det inget.
Nu är det juni, blickarna framåt. Ser framemot semester, härligt svettig träning, kaffemys
med brudarna, planering och massa kramar med min fina familj.



 

Inga kommentarer: